R1: Au fost semnate 12 acorduri de parteneriat cu licee din judeţele vecine ale regiunii Bucureşti – Ilfov. Toate liceele selectate sunt din zona rurală. Au fost derulate atât activitaţi fizice de promovare a ofertei educaţionale a UTCB pentru elevii din liceele amintite, dar şi online. În cadrul acestor acţiuni, elevii au fost încurajaţi să îşi continue studiile după finalizarea liceului. Au fost purtate discuţii şi cu reprezentanţii corpului profesoral în vederea organizării de astfel de evenimente şi în viitor, în baza acordurilor de parteneriat semnate, fiind facuţi primii paşi pentru organizarea unei noi tabere de vară în urmatorul an. Procent realizare: 100%
R2: Au fost publicate anunţuri(în special în perioada de desfaşurare a sesiunilor de admitere la universitate) în presa scrisa, au fost difuzate articole de presa la TV (PRO TV), a fost organizată o conferinţă de presă în cadrul evenimentului ConstructFest la care au participat reprezentanţi din mediul economic, dar şi reprezentanţi ai autorităţilor din domeniul universităţii, au fost postate peste 15 anunţuri pe Facebook şi Instagram. A fost postat un spot publicitar pe panourile publicitare din intersecţiile intens circulate ale Capitalei. Procent realizare: 100%
R3: Au fost derulate activităţi de promovare a UTCB în mediul online prin intermediul reţelor de socializare (Facebook – peste 15 postări care au atras peste 8000 de vizalizări). A fost derulată şi o campanie de media buying pe Google Ads şi Facebook Ads care au totalizat peste 2.000.000 de impresii livrate cu un reach total de circa 7000.00. Toate aceste acţiuni au fost derulate în vederea promovării ofertei educaţionale a UTCB şi atragerii a câtor mai mulţi candidaţi către domeniile de studii ale universităţii. Procent realizare: 100%
R4: Cu ajutorul experţilor din proiect şi a membrilor CCOC din UTCB au fost derulate evenimente (fizic şi online) cu elevii de liceu, evenimente în urma cărora circa 250 de elevi de liceu au beneficiat de consiliere şi orientare în carieră. Majoritatea evenimentelor derulate cu elevii de liceu au fost organizate cu ocazia evenimentului anual ConstructFest, eveniment la care au fost invitaţi la facultate circa 1000 de elevi de liceu. Astfel, activităţile de consiliere şi orientare în carieră a elevilor au fost organizate cu aceștia. A doua sesiune de consiliere şi orientare în cariera a elevilor a fost organizată cu ocazia derulării taberei de vară cu elevii de liceu. Procent realizare: 100%
R5: Au fost organizate 20 de seminarii de consiliere și orientare în carieră organizate pentru elevii de liceu cu ocazia evenimentului anual ConstructFest, eveniment la care au fost invitaţi la facultate circa 1000 de elevi de liceu, dar şi cu ocazia derulării taberei de vară cu elevii de liceu. Procent realizare: 100%
R6: A fost organizată o tabară de vară la care au participat 20 de elevi de liceu. Tabara a fost organizată la sediul UTCB, pe durata a trei zile, perioadă în care elevii au fost cazaţi în caminele UTCB şi au beneficiat de masă şi evenimente de consiliere în carieră, vizite la laborat. din UTCB, vizite pe şantiere etc. Procent realizare: 100%
R7: Cu ocazia derulării taberei de vară, elevii participanţi la aceasta au fost implicaţi într-o competiţie pentru elevii de liceu pe tema ştiinţelor inginereşti, scopul acesteia fiind şi atragerea acestora către domeniile tehnice ale ştiintei. Procent realizare: 100%
R8: Au fost derulate pentru elevi activități gratuite de pregătire în vederea promovării examenului de bacalaureat. Astfel au fost organizate circa 30 de sedinţe de pregatire pentru probele de la matematică şi biologie la care au participat peste 80 de elevi de liceu. Procent realizare: 100%
R9: În cadrul proiectului a fost renovată o sală de laborator în Facultatea de Hidrotehnică (laboratorul de vibraţii), locaţie ce a fost folosită în cadrul proiectului pentru sedinţele de consiliere, sedinţele de pregătire pentru bacalaureat şi pentru activităţile taberei de vară. În viitor, această sală o să fie folosită în aceleaşi scopuri, dar şi pentru alte activităţi specifice procesului educaţional. Procent realizare: 100%
R10: În cadrul evenimentului anual „Saptămâna Studentului la Construcţii” a fost organizat un discurs motivaţional la care au participat studenţii din UTCB şi mai mulţi reprezentanţi din rândul mediului economic în scopul determinării studenţilor să participe la activități de voluntariat, practică, internship. Tot pentru atingerea acestui rezultat şi pentru diminuarea ratei de abandon a studiilor, au fost organizată o vizită de studiu pe şantier, unde reprezentanţi din piaţa muncii (Apa Nova) au motivat studenţii să îşi continue studiile, iar experţii proiectului i-au consiliat în acest sens. Procent realizare: 100%
R11: Exp. proiectului au dezvoltat un chestionar specializat destinat studenților de anul I pentru identificarea riscului de excluziune, cu scopul aplicării acestuia în cadrul proiectului. Chestionarul a fost dezvoltat în vederea identificării problemelor care duc la riscul de abandon al studiilor şi a fost dezvoltat cu ajutorul membrilor CCOC din UTCB. Procent realizare: 100%
R12: Prin proiect au fost informați/consiliați şi au participat la activ. de identificare a riscului de excluziune circa 250 de studenţi de anul I de la toate cele şapte facultăţi ale UTCB. Rezultatele au fost centralizate ulterior de CCOC din UTCB şi experţii din proiect. Procent realizare: 100%
R13: Ţinand cont de rata de abandon crescută din anul universitar anterior, acţiunile intreprinse prin proiect au condus la scăderea ratei de abandon cu peste 5% la momentul raportării. Procent realizare: 100%
R14: Au fost organizată o competiție studențească la care au fost invitaţi să participe studenţi de la nivelul tuturor facultăților din UTCB. Evenimentul a fost organizat sub forma unei Sesiuni Studenţeşti de Comunicări Ştiinţifice la care au fost acordate premii în valoare de 3000 de lei de un partener din mediul economic. Procent realizare: 100%
R1: Au fost semnate 16 acorduri de parteneriat cu licee din judetele Prahova (8), Giurgiu (3) si Dambovita (5). Toate liceele selectate sunt din zona rurala. Au fost derulate atat activitati fizice de promovare a ofertei educationale a UTCB pentru elevii din liceele amintite, dar si online. In cadrul acestor actiuni, elevii au fost incurajati sa isi continue studiile dupa finalizarea liceului. Au fost purtate discutii si cu reprezentantii corpului profesoral in vederea organizarii de astfel de evenimente si in viitor, in baza acordurilor de parteneriat semnate. Procent realizare: 100%
R2: Cu ocazia evenimentului ConstructFest, organizat anual de UTCB, au fost efectuate vizite de catre elevii de liceu la sediul UTCB (5 vizite organizate cu elevi din 5 licee). Pe perioada de desfasurare a vizitelor, elevii au avut ocazia sa viziteze laboratoarele didactice si de cercetare ale UTCB, in acelasi timp fiindu-le oferita ocazia de a interactiona cu personalul didactic si studentii universitatii. Procent realizare: 100%
R3: Au fost publicate articole (in special in in perioada de desfasurare a sesiunilor de admitere la universitate) in presa scrisa (un comunicat de presa preluat de Business Press, Ziarul Financiar, Pro Tv, The Biz, Agenda Constructiilor, Aleph News, Romania Tv), au fost difuzate articole de presa la TV (2 – Ziarul Financiar Live si Aleph News), a fost organizata o conferinta de presa in cadrul evenimentului ConstructFest la care au participat reprezentanti din mediul economic, dar si reprezentanti ai autoritatilor din domeniul universitatii (conferinta difuzata online), au fost postate peste 25 anunturi pe Facebook. A fost postat un spot pe trei panouri publicitare din intersectiile intens circulate ale Capitalei. Procent realizare: 100%
R4: In perioada de desfasurare a proiectului au fost derulate activitati de promovare a UTCB in mediul online prin intermediul retelor de socializare (facebook – peste 25 de postari care au atras aproximativ 11800 de vizalizari). Pentru un impact consistent in randul publicului tinta, materialele postate au necesitat implicarea unor influenceri recunoscuti din tara (JimmyHex etc.). Suplimentar, a fost derulata si o campanie de media buying pe Google Ads si Facebook Ads care au totalizat aproximativ 3.500.000 de impresii livrate cu un reach total de circa 965.00. Toate aceste actiuni au fost derulate in vederea promovarii ofertei educationale a UTCB si atragerii a cator mai multi candidati catre domeniile de studii ale universitatii. Procent realizare: 100%
R5: In perioada de desfasurare a proiectului au fost derulate pentru elevi activități gratuite de pregătire în vederea promovării examenului de bacalaureat. Astfel au fost organizate sedinte de pregatire pentru probele de la matematica si biologie la care au participat peste 50 de elevi de liceu. Procent realizare: 100%
R6: A fost organizata o competitive scolara in randul elevilor de liceu. Competia a fost organizata de expertii proiectului fiind promovata in mediul online. La finalul competiei au fost selectati si premiati 3 elevi care au castigat premiile 1, 2 si 3 constand in produse promotionale (tableta, HDD, boxa portabila personalizate cu sigla UTCB si insemnele proiectului). Toti elevi care s-au inscris la competitie au primit prin curier materiale promotionale realizate in cadrul proiectului (stick-uri, pixuri, agende etc.). Procent realizare: 100%
R7: In cadrul evenimentului anual „Saptamana Studentului la Constructii” a fost organizat un discurs motivational la care au participat atat studentii din UTCB, dar si mai multi reprezentanti din randul mediului economic in scopul determinarii participantilor sa participe la activități de voluntariat, practică, internship. Suplimentar, in cadrul acestui eveniment anual, pentru atingerea acestui rezultat in cadrul proiectului, cu ajutorul unui membru al echipei proiectului (dna. conf. Cornelia Grofu) dar si a unui invitat strain (Frank Basinschi) am organizat un eveniment sub forma unui workshop cu scopul de motivare a studentilor de a continua activitatea didactica. Tot pentru atingerea acestui rezultat si pentru diminuarea ratei de abandon a studiilor, au fost organizata cu studentii universitatii o vizita de studiu pe santier, unde reprezentanti din piata muncii au motivat studentii sa isi continue studiile, iar expertii proiectului i-au consiliat in acest sens. Procent realizare:100%
R8: Au fost organizate doua competiții studențești la care au fost invitati sa participe studenti de la nivelul tuturor facultăților din UTCB. Primul eveniment a fost organizat sub forma unei Sesiuni Studentesti de Comunicari Stiintifice la care au fost acordate premii in valoare de 3000 de lei de un partener din mediul economic. Al doilea eveniment a fost organizat sub forma unui concurs de robotica impreuna cu firma KUKA, in luna decembrie. Procent realizare: 100%